مشخصات سوال

یاس نی , yasnei
18 دی 90 - 18:54
بعداز مصرف قرص دیان پریود نشدم.چرا؟
اطلاعات بیشتر : برای درمان تنبلی تخمدان قرص دیان خوردم اما ده روز از تمام شدنش میگذره ولی هنوز پریود نشدم.آیا باید دوره بعدی قرصو شروع کنم؟تاچند روز باید صبر کرد؟


- این سوال بسته شده است.
بهترین پاسخ
آناهیتا کامرانی , anahita_kamrani2
90/10/18 (23:16)
بعد از مصرف 21 عدد قرص باید به مدت 7 روز مصرف آن را قطع نموده و سپس مجددا بسته بعدی رو شروع کرد اگر چه معمولا 5 - 3 روز بعد از قطع ، خونریزی رخ می دهد ولی شروع بسته بعدی ارتباطی با خونریزی نداره .
البته موضوعی که باید به اون توجه بشه رد حاملگی هستش که اگه شما مرتب قرصاتونو خورده باشین و یا اینکه مجرد باشین دیگه نگرانی وجود نداره در غیر این صورت باید به پزشکتون جهت بررسی مراجعه کنین .
  • .100%

دیگر پاسخ ها

1.    90/10/18 (20:19)
باید صبر کنید پریود بشید، بعدش طبق دستور پزشک شروع کنید به خوردن دوره بعدی قرص ها.
این تاخیر در پریود شدن به خاطر تنبلی تخمدان هاست که با چند دوره مصرف قرص، هر بار کمتر و در نهایت برطرف میشه.