مشخصات سوال

محمد ارسیان , mamaligroups
7 اردیبهشت 90 - 21:26
بهترین داروی خواب آور بدون ضرر و بسیار قوی که اصلا آدم
اطلاعات بیشتر : بهترین داروی خواب آور بدون ضرر و بسیار قوی که اصلا آدم رو طول خوبش به هیچ عنوان بیدار نکنه که به صورت قرص . پودر و یا شربت و یا استنشاقی باشه


- این سوال منقضی شده است. و بهترین جواب توسط رای کاربران انتخاب شده است.
بهترین پاسخ
داود هستم , baroni_ir
90/2/7 (18:40)
با پاسخ 1 موافق هستم ولی اون دیگه خیلی قوی هست. به طور خلاصه آدم رو تا تقریبا 24 ساعت میکشه و دوباره زنده میکنه!!!! که احتمالا منظور شما تا این حد قوی نیست!
لرازپام هم هست. اگه اشتباه نکرده باشم 3 تا 5 برابر قویتر از دیازپام هست!!! که باز فکر کنم این به درد شما نمی خوره
ولی اگه مثل من کم خوابی دارید و میخواین سر وقت شب بخوابین و صبح بیدار بشید میتونید از نسخ من استفاده کنید.
برگ استخدوس و گل ساعتی رو ازعطاری میگیرید و دم میکنی و یک ساعت قبل از ساعتی که میخواین بخوابید استفاده میکنید
اگه به خود عطاری ها هم بگید یه معجون دیگه ای هم درست میکنن از چند گیاه دیگه که بهتر کار میکنه
و اینکه چای و استرس هم اثر داروهای گیاهی رو خنثی میکنن و اگه استرس زیادی دارید همون دیازپام رو استفاده کنید ولی در مورد عوارضش زیاد مطمئن نیستم. اگه هم تا به حال سابقه خوردن دیازپام رو ندارید یه روز پنج شنبه ای بخورید که اگه 24 ساعت خوابیدین مشکلی واسه درس یا کارتون پیش نیاد!
  • .100%

دیگر پاسخ ها

1.    90/2/7 (22:14)
هیچ دارویی رو نمی تونین پیدا کنین که بی ضرر باشه حتی ویتامین ها و مکمل های غذایی چه برسه به داروی خواب که کلی اثرات فیزیولوژکی داره و کلا بسیاری از واکنش های شیمیایی بدنتون رو تحت تاثیر قرار می ده.
بهترین داروی خواب اونم برای فردی به سن شما کار کردن هستش و فعالیت بیشتر مثل ورزش و ...

2.    90/2/7 (23:01)
سلام
معمولا از قرص دیازپام برای خواب استفاده میکنند.آلپرازولام هم هست که بیشتر برای استرس استفاده میشه.........
این داروهای آرام بخش بیشترین عوارض رو روی سیستم تنفسی دارند وباعث گرفتگی راه هوایی می شوند.

3.    90/2/8 (12:16)
سلام
میگن تمام دارو های زپام دار مثل دیازپام و لورازپام خواب اورند و خیلی هم استفاده میشن و عوارض كمی دارن ولی طبق كتاب دارو های ژنریك ایران این خانواده دارو ها باعث از بین رفتن تونس پلك ها در خواب میشه و اگه پلك ها حركت نكنن باعث خشكی قرنیه میشه و به قرنیه اسیب میرسونه تازه دارو ها ریتم بدن شما رو به هم میزنه و جای خواب عادی شما رو نمیگیره یعنی حتی اگه دوشب هم بخوابید احتمال داره با سردرد یا خستگی بیدار شوید. در كل باید بگم اگه واسه خودتون می خواین بهتر از روش های بهتری واسه رفع بیخوابی استفاده كنین
در ضمن دارو های دیگه ای هم هستن ولی عوارضشون خیلیس شدید تره

4.    90/2/8 (12:52)
این سوال توی تخصص من
ما اکثرا به مریض‌ها توی دانشکده کلونازپام میدیم یا الپرازولام،این دوتا از دیازپام بهترن ،در کوتاه مدت هم باعث عارضهٔ خطرناکی نمیشن به جز سرگیجه و خواب آلودگی که البته احتمالش هست تا چند ساعت که از خواب بلند میشین ادامه داشته باشه .
اول بهتره با دوز ۰.۵ mg شروع کنین اگه مؤثر نبود بهmg ۱ افزایش بدین

5.    90/2/8 (21:54)
پاسخ 3 بهرتیرن و 100% بدون عوارض و ضرره
یا علی

6.    90/2/10 (11:25)
با سلام

به دلیل رعایت حفظ حریم بیماران پاسخ به صورت خصوصی برای شما ارسال شد.

با سپاس
دکتر عظیمی-جراح

7.    90/2/10 (18:27)
دوست عزیز ترکیبات شیمیایی در کل دارای عوارض خاص خود میباشند و استفاده ار روشهای غیردارویی و درمانهای گیاهی توصیه میشود ولی در صورتی که میخواهیدحتما از یک داروی خواب آور استفاده کنید دیازپام توصیه نمیشو د چراکه آن بیشتر یک داروی ضد اضطراب و شکل کننده عضلانی است تا خواب آور و مصرف آن باعث گیجی طی روز میشود به عنوان داروی کم عارضه تر میتوان به Zolpidem اشاره کرد که قیمت نسبتا بالایی دارد در غیر اینصورت اکسازپام آن هم به صورت کوتاه مدت توصیه میشود
موفق باشید

8.    90/2/11 (11:33)
سلام
من خودم یه مدت بی خوابی شدید داشتم و اکثر این داروهایی رو که دوستان اشاره کردند من امتحانش کردم ولی نتیجه نگرفتم.پیش یه متخصص رفتم گفت شما استرس خیلی شدیدی داریدو علت بیخوابیتون همینه و گفت به جای داروهای خواب آور بهتره از داروهای ضد استرس استفاده کنید . دو تا دارو واسم نوشت یکیشون پروپرانولول و دیگری سیتالوپرام.استرسم خیلی پایین اومد و به حالت طبیعی خودم برگشتم ولی من به شما توصیه میکنم که اشتباه من رو تکرار نکنید و از هیچ داروی خواب آوری استفاده نکنید.(به عنوان طب مکمل بهتون پیشنهاد میکنم که از متد سیلوا برای رفع مشکلتون استفاده کنید)شما هم سعی کنید علت اصلی بیخوابیتون رو مشخص کنید بعد به درمانش بپردازید سرخود هیچ دارویی رو مصرف نکنید.

در پناه حق امیدوارم که مشکلتون هر چه زود تر رفع بشه

9.    90/2/18 (08:54)
`