userinfo close

  ,

گیاهان دارویی


medicinal_plants

تاسیس: 14 بهمن 1383  پروفایل کلوب
مدیر کلوب: جلال عباسیان - معاونان
نروید برزمین هرگز گیاهی كه ننوشته ست بربرگش دوایی (نظامی) سلام دوستان در صورت تمایل و برای ایجاد یک ادامه »
نروید برزمین هرگز گیاهی كه ننوشته ست بربرگش دوایی (نظامی)

سلام دوستان در صورت تمایل و برای ایجاد یک لینک برای اطلاع رسانی به شما آیدی
(( http://www.cloob.com/name/giyahandaroei )) را به لیست دوستان خود اضافه کنید

امتیاز به کلوب فراموش نشود
 

لیست بحث ها

  عناوین بحث ها ارسال کننده پاسخها بازدید بروز رسانی اولویت
36
620
91/1/25 (15:04)
1048
6679
91/3/11 (20:29)
0
19
91/3/7 (17:55)
2
39
91/3/2 (14:36)
2
28
91/2/30 (15:17)
2
22
91/2/26 (11:40)
3
356
91/2/24 (02:11)
1
304
91/2/23 (12:38)
2
428
91/2/23 (12:36)
1
158
91/2/23 (12:35)
0
51
91/2/20 (10:54)
2
8
91/2/18 (10:34)
0
20
91/2/16 (17:52)
0
30
91/2/13 (01:11)
4
123
91/2/12 (18:06)
2
71
91/2/12 (16:03)
1
154
91/2/12 (11:06)
1
34
91/2/9 (12:52)
0
26
91/2/7 (18:25)
0
79
91/2/7 (18:23)

عنوان بحث

 پریسا گازرانی , pg
پریسا گازرانی - 17:21 1390/08/30

خوردن روزانه سه کیوی

سلامت نیوز: نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد که خوردن روزانه سه عدد کیوی فشار خون را کاهش می دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس به نقل از پایگاه "هلس دی نیوز" آمریکا، در این پژوهش از 50 مرد و 68 زن با میانگین سنی 55 سال خواسته شد که به مدت هشت هفته هر روز سه کیوی یا یک سیب بخورند.

نتایج این پژوهش نشان داد که تاثیر کیوی در کاهش فشار خون بیشتر از خوردن سیب بود به گونه ای که میانگین فشار خون را به میزان 3.6 میلی متر جیوه نسبت به دیگران کاهش داد.

این پژوهش با حمایت مالی دانشگاه اسلو صورت گرفت و پژوهشگران دریافتند که خوردن روزانه سه عدد کیوی بهتر از خوردن یک سیب در روز فشار خود را در طول 24 ساعت بهبود بخشید.

  • ارسال پاسخ

پاسخ ها

تا کنون پاسخی به این بحث داده نشده است.
کلوب دات کام
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران درج شده است و کلوب دات کام هیچ مسئولیتی نسبت به آن ها ندارد.