userinfo close

  ,

میوه درمانی


darmani_mivehs

تاسیس: 6 مرداد 1385  پروفایل کلوب
مدیر کلوب: سیدمحسن ا - معاونان
دوستان خوبم ممنونم عضو این كلوب میشیدبا نوشته ها تون مارا یاری كنید دوستانی كه عضو جدید هستند می ادامه »
دوستان خوبم ممنونم عضو این كلوب میشیدبا نوشته ها تون مارا یاری كنید
دوستانی كه عضو جدید هستند میتوانند از خواص كلیه میوها واطلاعات مفید دیگری در ارشیو كلوب و یا صفحات قبل موجود است بهره مند شوند.
 

لیست بحث ها

  عناوین بحث ها ارسال کننده پاسخها بازدید بروز رسانی اولویت
5
126
91/2/27 (17:41)
40
441
90/3/16 (16:48)
114
758
91/3/1 (20:55)
57
508
90/11/9 (17:23)
20
110
91/2/18 (20:57)
36
272
91/2/7 (19:54)
2
47
91/2/7 (13:10)
1
57
90/12/27 (22:39)
0
12
90/11/24 (17:16)
0
17
90/11/24 (17:14)
0
35
90/11/24 (17:09)
0
85
90/11/24 (17:06)
0
20
90/11/24 (16:46)
0
22
90/11/24 (16:38)
0
65
90/11/18 (17:39)
4
204
90/11/6 (13:05)
59
195
90/10/10 (01:18)
12
245
90/9/21 (01:33)
0
35
90/7/17 (16:57)
3
211
90/7/13 (00:47)

عنوان بحث

 سیدمحسن  ا , sama_net
سیدمحسن ا - 18:09 1389/09/14

سولات پزشكی ودرمانی خودتون رو در مورد درمان با میو ها بپرسید

دوستان عزیز چنانچه سوالی در مورد درمان با میوه ها یا حتی اگر از  روشهای درمان با میو ها  اطلاعی دارید در اختیار دیگران قرار بدید

هركسی كه در مورد این سوالت جوابی داشته باشه لطف كنه  مطرح كنه

  • ارسال پاسخ

پاسخ ها

ترتیب پاسخ ها : از اولین پاسخ
یاس سیما سعیدی , yassimanusha
یاس سیما سعیدی - 10:38 1389/10/4
1
5498190069311819220210_92266_thum.jpg

آیا مصرف زیاد میوه و سبزی از سرطان جلوگیری می کند؟




به نقل از ساینس دیلی (science daily )، محققان دانشگاه آکسفورد با مرور تحقیقات یک دهه اخیر با موضوع رابطه بین مصرف میوه و سبزی و گسترش سرطان به این نتیجه گیری رسیدند.
محققان اعلام کردند تنها عوامل غذایی که به سرطان ختم می شوند مصرف الکل و چاقی و سیگار اصلیترین عامل بروز این بیماری است.
پرفسور تیم کی (tim key ) می گوید در سودمندی مصرف میوه و سبزی تردیدی نیست اما این مساله ربط چندانی به سرطان ندارد. در عوض ما شواهد قاطعی در مورد تاثیر مصرف الکل و چاقی بر سرطان داریم.
وی گفت: میوه و سبزیجات بخشی مهم از تغذیه سالم و منبع مناسب تامین عناصر مغذی به شمار می آید. کشیدن سیگار، اضافه وزن و مصرف الکل از دلایل اصلی ابتلا به سرطان هستند. اما مصرف میوه و سبزی تاثیر چندانی در جلوگیری از سرطان ندارد.
در بدن افراد دارای اضافه وزن، سطح بالاتری از هورمونهایی معین ترشح می شود که این قضیه خطر سرطان سینه را افزایش می دهد.
اضافه وزن، خطر ابتلا به سرطان روده و دیگر سرطانها که درمان آنها بسیار دشوار است (مثل لوزالمعده، کلیه و مری) را افزایش می دهد./

منبع : worldfood.ir


کلوب دات کام
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران درج شده است و کلوب دات کام هیچ مسئولیتی نسبت به آن ها ندارد.